Mielőtt azt gondolnád, hogy promóció következik, hát nem, vagy mégis? Természetemből fakadóan legtöbbször csak a kiemelkedő, hasznos, de leginkább társadalmilag hasznos dolgok mellé állok. Napokban kérdezte egy ismerősöm, hogy milyen főzőiskolát javasolnék, és ennek kapcsán kezdtem el gondolkozni. A folyamatot megtorpanás követte, és valóban úgy gondolom, hogy álljunk meg egy pillanatra, mi történt itt egy pár év alatt! Mikor ezt a blogot elindítottam, úgy 30-40 blogger publikált rendszeresen – egy szűk, áttekinthető virtuális csapat – könnyen követhető módon. Nem felejtem el, hogy engem Eszter figyelmeztetett, hogy van egy(!) gyűjtőblog is, hogy gasztroblogom nehogy olvasó nélkül, egyedül, elárvuljon az éterben. Ez mára kicsit megváltozott. Ha azt mondom gasztroblogger, akkor az átlagember talán tudja miről van szó, de azt nem feltétlen tudja, hogy milyen átfogó tevékenység mátrix az, amit ők/mi létrehoznak/unk. Jótékonyság, vásár, politika, közétkeztetés, főzőiskolák, termékek, termelők és piacok népszerűsítése és persze ez távolról sem minden. Szóval, ha promóció, hát akkor az maga a kreatív bloggerkedésnek (már, ha van ilyen szó) szól elsősorban, ami akár hiszitek, akár nem, egy teljesen alulról (és főként belülről) kiinduló mozgalom, ami részleteiben szinte áttekinthetetlen, de szintetizálva egyértelműen látható, tapintható, érzékelhető eredményt hozott. A bejegyzés címére visszatérve, úgy gondoltam elérkezett az idő, mikor már csokorba lehet kötni a legsikeresebb bloggerek által kiadott könyveket, és azt a saját blogomon is megjelenítem. Gratulálok mindenkinek, mert a könyvek szuperek! Az olvasók pedig csak csináljanak új helyet a könyvespolcon.
|
Dolce Vita 1. |
|
Chili első könyve |
|
Kern Ági, aki csak ír és ír...és főz. |
Megjegyzés : a lista nem teljes, folyamatosan bővül.
3 megjegyzés:
Ízbolygó Manókonyhája is friss.
Köszi.
azt is gasztroblogger írta? mert ez egy iyen gyűjtőhely.
Megjegyzés küldése