szerda

Mézédes sárgadinnye sonkával


Na hát erre aztán nem mondhatom, hogy jót főztem, de valljuk be az őszintét, nem is van mindig erre érkezése az embernek. Azt hiszem nem magyarázom, hogy ez hogyan készül, a lényeg : nagyon finom jégbehűtött dinnye és valami jófajta leheletvékonyra szeletelt olasz vagy spanyol sonka a két nélkülözhetetlen kellék. Na már most az én olasz/spanyol sonkám az francia volt, amit egy nagyáruházi lánc felvágottas pultján pillantottam meg előre szeletelve, fóliázva, és hiába keresgéltem, hogy milyen sonka, az égvilágon semmilyen leírást nem találtam, viszont feledhetetlen volt az élmény.

3 megjegyzés:

Gabojsza írta...

Nálunk ez a "recept" saját készítésü sonkával játszik, és nagyon finom...készültem is megposztolni, de most megelőztél!

Nyárikonyha írta...

nyam. posztoljad csak. a sajátot eleve nem lehet felülmúni!

Névtelen írta...

Nohát, itt egy nyári hógolyó! :)
http://lorien.blog.hu/2007/07/06/elfeljtett_holmik

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails