csütörtök

Peach mozzarella, azaz mozarella őszibarackkal


Ez nem recept, csak leírom. Őszibarack, pláne nektarin nem csak szezonban van, tehát elkészíthető máskor is. Én ma nem akartam salátát enni. Sőt enni sem akartam, csak elmajszolni egy hideg, szaftos őszibarackot a mosogató fölött, mert felnőtt korom ellenére az őszibarack elfogyasztásnak kulturált formájára még nem találtam rá. Nyilván lehetne késsel-villával enni, de ha a zamatos, ragacsos gyümölcsszaft nem csorog végig a szádon, majd a kezeden, akkor az élvezet fele akkora. Nem majszoltam ma őszibarackot, mert olyan kemény volt, hogy inkább teniszezni lehetett volna vele. Sebaj! Nagyon vékonyra szeletelve (ún. mandolin, magyarul zöldségszeletelő) teljesen más íze lesz, vagyis pontosabban legalább lesz.


Mozzarella őszibarackkal – 
Peach mozzarella


Elkészítési idő:        15-20 perc
Mennyiség:              2 adag
Főzési idő :                -


Hozzávalók:


1 – 2 db mozzarella (házi jobb)
6-7 db nagy zöld olívabogyó
1 kisebb vagy ½ nagy őszibarack/nektarin
friss bazsalikomlevél
olíva olaj
rószabors (enyhén megtörve)
tengeri só
bors

díszítésnek : pár szem áfonya, friss menta


Megjegyzés: Elkészíteni nem kell, csak szeletelni. A többi ízlés dolga. Frissítő, klassz saláta lett. Egy mentalevelet is rádobhatsz.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails