szombat

GoldenBlog 2011 – eredményhirdetés, rövid elmélkedés



Először is szeretném megköszönni minden kedves olvasómnak, rendszeres olvasómnak, Facebook ismerősöknek, barátoknak, ismerősöknek és ismeretleneknek, hogy a Nyárikonyha blogra szavazott! 164 induló blog közül az


51. helyezést

értem el a közönségszavazatok alapján anélkül, hogy a blog Facebook oldallal rendelkezne. Most már persze rendelkezik, így kérem lépjetek velem kapcsolatba a Facebook-on is.


Nem akarok sem részletekbe menő, se hihetelen következtetéseket levonó elemzésbe bonyolódni, de a verseny kapcsán felmerülő gondolataimat úgy gondoltam megosztom Veletek.
Aki ismer, tudja nem vagyok egy versenyz
ő típus, és még kevésbé egy önmagát fényező karakter. Azt gondoltam, ha az első 50-ben benne vagyok az korrekt. Jó tippelő vagyok.
Az első 10-ben vannak “nem blogok”, azaz a blogírás kategóriáját messze elkerülők, inkább ún. gyűjtőoldalak, melyeket nem értek, hogyan kerültek ide. Számomra 2 kedves oldal van, és persze belekerülhettek volna mások. Külön örülök, hogy a Zizi a vegetáriánus oldalával a 18.helyen végzett, talán ez mutat egy tendenciát egy egészségesebb, természetes táplálkozás iránti érdeklődésre. Tudjátok, hogy én magam nem vagyok vega, de zöldségek iránti elkötelezettségem töretlen. Örülnék, ha több, alapanyagok által igényesebb blog kerülne előtérbe, és kevesebb bulvár.
Velem a blogírás kapcsán annyi jó dolog történt már, hogy mindenképp folytatom, és bíztatok olyanokat is, akik még nem írnak.


Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails