hétfő

Januári juice - téli frissítők


A gyümölcscentrifuga egy olyan konyhai eszköz, amit pár használat után egy polcon porosodik, vagy olyan mélyen eldugjuk, hogy azt is elfelejtjük, hogy létezik. Már nem emlékszem, hogy vásároltam, vagy ajándékba jött, de azt hittem ez egy nyári eszköz, és majd facsarom vele vadul a leveket. Tévedtem. Ez egy télen használatos eszköz, és megszerettem. Mikor már azt hiszed, hogy minden csak főtt vagy száraz formába kerül eléd, akkor kell elővenni. Nálam ez a mai nap volt.
A kedvenc juice kombinációm.

Alma, narancs, sárgarépa

Elkészítési idő:          10
Sütési idő :                    -
Mennyiség:                  2-3 adag

Hozzávalók :

4 db görög narancs (december végétől kapható, kis méretű, nagyon lédús)
4 répa (kb 25 dkg)
1 nagyobb alma (kb 25 dkg)
zellerszár (nagyon szeretem, kicsit fanyar, fűszeres ízt ad)

Elkészítés

  1. Répát, almát (aki szereti zellerszárat) gyümölcscentrifugában, narancsokat facsaró segítségével lévé varácsolom. Azonnal fogyasztom.

Megjegyzés: fenti mennyiségből 7 dl friss gyümölcslé nyerhető. Mostani árakat figyelembevéve 200 Ft.-
Sárgarépa ebben a blogban itt és itt.


Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails